jaskiniowcyZapraszamy na naszą fotorelację ze szlaku jaskiniowców. Wyprawę zaczęliśmy z parkingu w przysiólku Podlesie. Udaliśmy sie w kierunku Skał Zegarowych, gdzie znaleźliśmy pierwsze dwie jaskinie: jaskinia Jasna i jaskinia Zegar. Na szczycie Skał Zegarowych podziwialiśmy malowniaczy widok Doliny Wodącej. Następnie udaliśmy się w kierunku Wzgórza Jama, gdzie czekała na nas jaskinia Jasna w Strzegowej. Nie łatwo do niej dojść, ponieważ ze wsząd otoczona jest polami. Po przebiegnięciu kilku zaoranych pól dotarliśmy na miejsce, gdzie widok zrekompensował nam nasze trudy. Po oględzinach jaskini wraz z wieloma odnogami warto wspiąć się na szczyt. Oprócz pieknego widoku ujrzeliśmy tam również wylot okna w stropie jaskini. Kolejnym etapen naszej wedrówki było Źródło Tarnówki. Po zaspokojeniu pragnienia w „wiecznym źródle” udaliśmy sie do ostatniego etapu naszej podróży: Skały Biśnik. Tam zwiedziliśmy jaskinię Psią i jaskinię Na Biśniku.

Picking up steam so what is the implication for k-12 do my homework with https://homework-writer.com/ schools.